Bizim de 107 günümüz kaldı minik kızımla 💜 Bugün şeker yüklemesi yaptırdım ama sonucu almadım henüz.Umarım bir sorun çıkmaz 😊 Ben zaten şekerim varmış gibi besleniyorum,beyaz ekmek yerine tam buğday ekmeği yiyorum.Pirinç pilavı,hamur işi vs yemiyorum.Sadece tatlıya karşı koyamıyorum 😁 Ama fazla kilo almamı engelliyor bu beslenme şekli ve neredeyse her gün 10.000 adım yürüyorum 😊 Kızıma oda yapmıyorum sadece dolap aldım.Küçük beşik aldım,6-7 aylık olunca da park yatak almayı düşünüyorum.Bebek arabasını 2-3 hafta içinde alacağız.Onun dışında kıyafetleri,banyo malzemeleri,bezleri,ıslak mendilleri,bakım ürünleri her şeyi tamam 😊💜