Bizimde 110 gunumuz kaldi temmuzun 25i gozukuyor 🙂 bende birkac tulum zibin vs aldim sampuan aldim sebamed kulak copu aldim unibaby yenidogan mendil aldim bime geldiginde onlari almistim dun de a101den bebek bezi torbasi ve 1 tane emzik aldim emzige cok para vermek istemedim cunku arkadaslarimin cocuklari hep bakkal emzigini tuttular biberon avent dusunuyorum bez sleepy bir de kanguru bebek arabasi ve park yatagi kuvet vs ablaminkini kullanacagim odasini da annemler alacak sifonyer , dolap ve buyuyen besik almayi dusunuyoruz ona da bakalim hastane cikisi battaniyesi temassiz ates olcer havlu bornoz alt acma uyku seti vs alinacak onlari da Ankarada oturuyoruz minicity var burda uygun hepsini toptan alip cikacagiz haftaya gidecegim insallah 🙂 deterjan olarakta friendly aldim organic simdilik bunlar aklimdakiler 🙂))) bu arada oglumuz olacak tetanoz asilarimin da 2sinide oldum🙂