DidemYldrm ben 22+3'te girmiş olucam inşallah benimki gösterir. 2'li testte, cinsiyeti ogrenmeye gittiğimizde hep çok hareketliydi. Doktor ani kalsın diye bir.kac ultrason görüntüsü alamadı doğru düzgün 😂 valla çok heyecanlıyım pazartesi gününü iple çekiyorum 1 aydır da doktora gitmedim nasıl özledim nasıl merak ediyorum kilosunu boyunu 😕