miniginannesi1 RuzgarsMommy çabuk büyüyor diyorlar ama o süreçte az olmasındansa fazla olsun mantığındayım ben her ihtimale karşı
emineserkan2020 Kızlar benim Doğumda o tarihlere geliyor bir aksilik olmazsa ama ben Urfa’da yaşıyorum malum Urfa sıcağını bilir misiniz bilmiyorum ama 45 46 ları buluyor bu durumda Benim nasıl kıyafet almam gerekiyor sonbahara da az kalmış oluyor 🤷♀️
annee27 emineserkan2020 cnm urfanin antebin hatayin sonbahari ekimden once gelmiyor sen yazlik giydireceksn mecbur cok sıcak oluyor buralar ben zibinla gezdrrm benm agustos basi daha da sıcak ama sennde sıcak olacak ben eylulde klima calistrdgmi biliyorm gecen sene
miniginannesi1 emineserkan2020 canım sen kesinlikle yazlık al bence Allah korusun isilik olur oralara çok sıcak oluyor
annee27 miniginannesi1 benm agustos basi dogumum sıcak yerde yasiyoruz ben yazlik alacagim genelini sadece 5li hastane cikislari kollu olacak piser yavrum yoksa hatta ben citcitli zibinla yatirrim galiba 38 derecenin alti olmuyor burada sizdr bulundugunuz yere gore alisveris yapin bebeginiz size gore biraz daha hassas olacaktir onu goz önünde bulundur canim 😊
miniginannesi1 annee27 doğru söylüyorsun canım olmadı çıtçılı giydiririm evdeyken diye düşünüyorum ya da ince uzun kollu aldım onları giyer ☺️
Cilemasna miniginannesi1 ben besik falanda alamadim duzelir diye bekliyorum battaniyeyle ana kucagi var sadece 🙁