Ağustos başında olcak doğumum onun için de sadece yeni doğan cok az kısa kollu ve kolsuz alcam. Yenidogan sadece 2 hafta giyiyor sonra 0-3 geçilir
Hatta 2 tane kolsuz zibin aldim.yazlık onlarda yenidogan dogunca giyer sadece.
Daha alışveriş yapmadim sayılır :/