Ftmanr
merhaba aslinda icecegin zararli olmasinin sebebi sekerden cok cafeindir bebek gelisimine zarar verebilir diye fazla tuketilmemesi gerek ,cay kahve onlarda da mevcut ve iki uc fincani gecmemek onerilir bunu ebe soyledi tabi ama birakmak kolay degil