Ftmanr Sanıldığı gibi asitten dolayı falan değil (içinde asit değil karbondioksit gazı var yani asitli değil) ama içeriğindeki şekerden ve katkı maddelerinden renklendiricilerden vs dolayı zararlı. Hamilelikte içiyorum ben ama abartmadan, çay bardağı kadar falan içiyorum canım çok çekince