Zhl06 Emine Çelen e gidiyordum ben normalde gayrette memnundum bu virüs olayından sonra doktor sayılarını azalttıkları içim orda muayene yapan bir kaç farklı doktora da göründüm isim olarak tam hatırlamıyorum ama hepsi çok ilgili ve özenli doktorlar. Hastaneden de gayet memnunum pandemi hastanesi olarak görülüyor içinde bulunan 2 hastane ama kadın doğum tamamen onlardan ayrı bir bina ve önlemleri gayet üst seviyede şu dönemde gidilebilecek bir devlet hastanesi diyebilirim.