bir_pasa_annesi Skarakas dediğiniz gibi wee baby cok güzel kullanışlı ne kadara şipariş verdiniz Manuel demi
Skarakas bir_pasa_annesi manuel en uygun hepsiburadadaydi oradan siparis verdim. 53,58 tl tam olarak 😅
bir_pasa_annesi Skarakas iyi uygunmus biz 85 e aldık eczaneden gene almazdım bebek 3 günlüktü emmedi gögüsler şişti tas gibi artık oturup agladım mecbur gecenin 3 nde aldı geldi esim
Skarakas bir_pasa_annesi evet bende kararsiz kalmistim alip almamakta kuzenim mastit olmustu muhakkak al dursun bi kenarda dedi diye aldim sanirim biraz sıkıntılı goguslerin sertlesmesi vs. Cok gecmis olsun ins yasamayiz boyle seyler
bir_pasa_annesi Skarakas sagol cnm aynen valla cok kötü oluyo ne yatabiliyosun ne el degirebiliyosun ateş basıyo ayyy cok fena bişey oluyorsun bu pompauı üretenden Allah razı olsun cidden kurtarıcı bişey hemen yumusacık oluyor göğüsün