Glsm3553 Merhaba hanimlar dogumdan sonra sut gelmezse diye hastane cantasina elektrikli gogus pompasi koymak sart mi? Aldiysaniz Hangi marka aldiniz, memnunmusunuz
-deniz- Glsm3553 ben koymamıştım hastanede lansinoh vardı kullandım pek memnun kalmadım. Ablamda phılıps vardı onu getirttim o daha iyiydi.
byc Glsm3553 lansinohun 2 Li elektrikli pompasını aldım ben de.elektrikli pomp Kullanan arkadaşlarımın yorumlarına göre hareket ettim
Glsm3553 BuketBdk kullandinizmi manuel sut gelmedigi zamanda sutu cekiyormu hic bilmedigim icin kararsiz kaldim
BuketBdk Glsm3553 arkadaşım kullanmıştı o tavsiye etti aldım. Henüz kullanmadım doğum 1 Haziran’da olucak o zaman kullanıcam
bir_pasa_annesi Glsm3553 bende wee baby Manuel pompasını aldım cokda memnunum emmediği zamanlarda hemen sağıp veriyorum
Glsm3553 bir_pasa_annesi enjektorle mi veriyorsun Biberonla mi ben biberon koymayi dusunmuyorum hastane cantami cunku bebek biberonla emerken daha cok yorulucak enjektor oneriliyor ama koymalimiyim acaba
Glsmnkcby Şu an markaların hemen hepsi gelişmiş durumda istediğin markayı alabilirsin bence ama zaten hastanelerinde pompası oluyor ama bu ortamda hijyen açısından kuşkulu olabilir alacaksanız çiftli alın tekli işkence oluyor
Glsm3553 Glsmnkcby varmi kullanip memnun kaldiginiz urun ciftli dediginiz elektrikli oluyor heralde ciftle tekin ne farki oluyor
bir_pasa_annesi Glsm3553 enjektör zor oluyo ya denedim bu pompanın içinde biberonu da var anne memesi baslıgı gibi ben onla veriyorum hem memeyi unutmuyor hemde bana kolaylık oluyo
Glsmnkcby Glsm3553 bebeği emzirirken ya da süt sağarken süt iki göğüsten de aynı anda akıyor eğer tekli alırsan bir tarafın ziyan olur ama çiftliler aynı anda iki göğsü de sağıyor hem bu şekilde zamandan da tasarruf oluyor benimki medikal bir marka ama tekli olduğu için ben bu hamileliğimde mochi aldım çünkü ben süt ziyan olmasın diye biberon koyuyordum diğer göğsüme o da baya zor oluyordu
kitapkurdu Glsm3553 ben elektrikli değil de bugün Mochi diye bir markanın var onunkini sipariş verdim. Kendiliğinden sağılıyormuş. Çok araştırdım. İnşallah doğrudur.
Skarakas Glsm3553 ben dun onun arastirmasini yaptim Lansonil manuel ile wee baby arasindaydim yorumlari okudum ikisi icinde cok iyi seyler yaziyordu ama fiyat farki cok fazlaydi. Wee baby almaya karar verdim ve siparis ettim. Hem uygun hem kullanisli yaziyordu yorumlarda. Bende cantamda bulunsun diye aldim
bir_pasa_annesi Skarakas dediğiniz gibi wee baby cok güzel kullanışlı ne kadara şipariş verdiniz Manuel demi