Deletedmom137 ya hiç aklıma öyle bişey gelmedi🤦♀️ aradılar beni de 1 ayı geçti doktorunuz bekliyor sizi randevu ne zaman oluşturalım diye . Dedim bugündü gelecektim malum sebepten gelemedim salı gününe oluşturdular pztesi doktorum yokmuş. Bu arada 10lu set için fikrim yok internettten almadım canım☺️