cerenmavzer Deletedmom137 bende İnstagram alpbebecom dan aldım kaliteli ve güzel çok beğenerek aldım 100 tlye de iyi aldım çok pahalandı hastane çıkışları inşallah foto yüklemeyi başarmışımdır 😅https://imgyukle.com/i/QTVfeP https://imgyukle.com/i/QTV9XN https://imgyukle.com/i/QTV6ne https://imgyukle.com/i/QTVZBc
aselarzum35 Deletedmom137 canım ben e bebekten aldım kız bebek için 100 TL Di 10 lu hastane çıkışı ve çok çok güzel 💓💓
beriufuk Deletedmom137 https://www.bebeceyizsarayi.com/ ben magazasına gidip aldm hatta ablamla farklı farklı aldık ıkısıde cok guzel ve uygundu
damlafidan Deletedmom137 ben civilden aldım 10 lu hastane çıkışı 99 TL bugün geldi ve cok iyi tavsiye ederim