Zynp01 Deletedmom137 ya herkes öyle demiş ama sanırım bitek bna balık tadı gelmiyor🤭 ilaca hassasım progestanı içemiyordum kusuyordum bunda da yorumlardan dolayı öyle olck diye çok korktum ama çok şükür olmadı
Merve_kucuk Selliinn Içinde 30 taneydi sanırım 1 ay kullandım ben ondan sonra vermedi doktorum :) 36+3 günlüğüm toplamda 4 tane hap kullandım 😄
Simay41 Selliinn merhabalar, 33+1 deyim ve hala devam ediyorum. Doğumdan sonra bile kullanmamı söyledi doktorum. Aşırı mide bulantısı yapıyor,ondan akşam yatmadan önce içiyorum rahat ediyorum 😊
Zeyneptoprak Selliinn doğumdan sonrada kullanıyosun canım internetten al bi kaç paket daha uyguna geliyo
Grmcmrv 29 haftalığız en başından beri kullanıyorum doğuma kadarda devam edeceğim çok zengin içerikli bir vitamin 😊
Pnarrr Selliinn 32+2 haftalık hamileyim 4 aydır kullanıyorum öyle balık tadı da gelmiyor yani memnunum 😊