DamlaNur29 Babyveannesi ah ah olmazmı magnzyum kullanmam lazım dediler bazı tanıdıklarım karnımda bile bazen kasılma oluyor sancıma böle bebek büyüdükçe bende senin gibi ilk başta endişe ettim ama sonra dediler bebekte die
hfg Bende 19+4üm henüz net tekme şeklinde bi hareket hissetmedim ama kıpırtılar oluyor pıt pıt bişiler atıyor gibi hissediyorum