Babyveannesi Kızlar 19+4haftalığım kasıklarımda kalp atımı tarzında hareketlenme hissediyorum bebeğin tekmelerini karnımın daha üst taraflarında hissetmem gerekmiyomu tedirgin oldum
Alazla Babyveannesi evet kasıklara cok vuruyorlar bebeginiz daha yukariya cikmadi göbek deliginizin altinda
Ireem7 Babyveannesi benimde 20. Haftam hergün olmamakla birlikte genital bölgemin üst bitiş kısmında pıt pıt oluyor sizinde öyle mi
Kbr_71 Babyveannesi korkma canım benim hep aşşaya kasıklarmıa vuruyordu son 2 aydır yukarda hissediyorum oda poposu ayakları yani her yerden tekme yiyosun cinsiyetiniz ne
Mkelebek Babyveannesi canim bende hep asagida hisseettim. Baya karnin buyuyunce bebek buyuyunce hareketlerini.karninin heryerinde hissediyorsun
Alazla Babyveannesi biz 27 haftaligiz hala kasıklarima vuruyor hatta bacakla kasik arasina kadar sokuyor ayagini. Bebegin pozisyonu oyle su an. Son haftalara dogru hem yukari daha cok cikacak hem dr kafasi asagiya inecek
Tstnptt Babyveannesi 19+1 bnde göbeğimin baya altında hareketi doktora sordum normal daha orda dedii cnmm
DamlaNur29 Babyveannesi daha henüz asagıda canım bende 16+6 yım bugün ilk tekmeyi yedim göbek deliğimin 2 3 parmak asağısından elim karnımdaydı ve bi an attı hissetim hem elimle hem göbegimden hissettim bazen sag bazen solda hissediyrm
Ireem7 Babyveannesi benimde öyle bende korktum birde sürekli olmuyor oluncada dediğiniz gibi. İnşallah birşey yoktur 🙏
Kbr_71 Babyveannesi kız genelde kasıkta derler benim de kızım olacak normal yani hareketi oralarda hissetmen
Mohtertalha Babyveannesi Bende de oluyor sanki bir şey saplıyorlar 🙁ve bende bebegi hala asağıda hissediyorum
DamlaNur29 Babyveannesi ah ah olmazmı magnzyum kullanmam lazım dediler bazı tanıdıklarım karnımda bile bazen kasılma oluyor sancıma böle bebek büyüdükçe bende senin gibi ilk başta endişe ettim ama sonra dediler bebekte die