Nursen977 Deletedmom137 bende 19 haftadayım hala kullanıyorum kullanmadığım zaman bulantı ve mide de ekşi su oluyor
Nursen977 Deletedmom137 evet gece yatarken 2 tane içiyodum ama son zamanlarda 1 e düşürdüm deneme amaçlı 1 tanesi bile fayda ediyor
D-M Sblfrk merhaba ben de 8. Haftadayım o ilaç benim kurtarıcım diyebilirim. Gece 1 sabah 1 alıyorum ve iyi geliyor.
zeyzey95 Sblfrk bende 9+2yim bende pek işe yaramıyor içince günde 2 3 saat bulantı olmuyo onun dışında arka planda hep var iş güç hiç bişey yapamıyorum iki tane içtiğim halde üç tane de içmek istemiyorum bakalım nolucak