Deletedmom138 Deletedmom137 ben kullandım bi kutu karamelli bitirdim, bişey olmadı çokta güzel tadı 😁😁
Songulkls27 Deletedmom137 bulantı postu açmıştınız şikayetçiydiniz benimde bulantım çok ben şurup falan asla içemiyorum 🤢 yapa döndüm
E_A_ Deletedmom137 canım bende günde bir tane sabah aç kullanıyordum bende tek sıkıntı başlarda tansiyon düşüklüğü yaptı sebebini bilmiyorum ama bikaç gün kullandıktan sonra normale döndü. Yada ben çok çabuk acıktığım için tansiyonum düştü onunla ilgili mi bilemedim. Portakal suyu ile tüket daha çabuk etkisi oluyo.
Oktuayela Bende kullanıyorum sorun yasamadım kan değerlerim düşük iken aç karnına günde 2 defaydı ama şuan 1 defa kullanıyorum tek sıkındı büyük abdestte koyu renk olayı .Bu durumda zaten hemen hemen bütün kan ilaçlarında mevcut .
Deletedmom137 Oktuayela peki ishal durumu falan oldumu canm o yüzden içmeye korktum birde süt ve proteinli şeyler yemeyın dıyor nasıl dengelıyordun
MelikeAkin Deletedmom137 icerken sadece 2 saat sut yogurt protein urunleri icilmyo sadece sonrasinda yiyip iceblyosuniz yani surupu ictikten 2 saat sonra sut ve sut urunleri peynir yogurt yurta yemiyceksiniz
Deletedmom137 Deletedmom138 ya kuzu yıyeceklerle nasıl dengeledin bana günde iki defa yazılmş süt ve proteinli yıyecekler tüketilmemesi gerekıyormus
Deletedmom138 Deletedmom137 cok et süt yumurta tüketmezsin kuzum, ben bi tane kullanıyodum günde o yüzden dikkat etmedim ona
eylemc Deletedmom137 İlaçtan önce ya da sonra minimun 2 saat ara olması lazım. İlaçla yiyecekler arasında 2 / 3 saat bırakılarak ayarlaya bilirsin
Deletedmom137 Netdlxx yemeklerle nasıl dengeledin canm süt ürünleriyle tüketilmemesi gerekıyormus ya😅
Songulkls27 Deletedmom137 evet kullanıyorum da pek faydasını göremiyorum 🧐 Dr kan şurubu verdi iki kez içtim işkence gibiydi hemen gittim hapla değiştim 🥴
Netdlxx Deletedmom137 Sabah aç karnına alınıyor zaten Demir ilaçları. Gece bebişe bakmaya kalkıyorum hemen aç karnına alıyordum saat 3 gibi. O an bir şey tüketmiyorum zaten. Üzerine 1 bardak portakal suyu içiyordum biliyorsun Demir ilaçlarının emilimini c vitamini artırır.
Degisken Ben ne maltofer kullanabildim kabızlık yaptığı için ne vitamin hapı düZenli içtim. Çünkü onlarda kusturuyordu. Dr prilam verdi hala kusmaya devem prilam işe yaramadı bıraktım. Magnezyum içiyorum haftada 2 kez de omega 3:(
Degisken Deletedmom137 26 haftalığım bulantım 7 den beri var. Sadece kusma haftada 2.3 e düştü. Ama devam
Songulkls27 Deletedmom137 yarın 9 olucam canımdan bezdim ya valla kolay kolay beni birşey yıldırmaz hep pozitifimdir ama bu bulantı varya ahh ah canımdan bezdirdi aşırı derece koku hassasiyetim de var artık dayanamayacak gibi olunca açıp bebek sahibi olmayanları okuyorum azcık sakinleşeyim diye 🤦♀️. Prilam iki doz kullanıyorum bende
Deletedmom137 Songulkls27 aa anlıyorum canm o haftalarda bende öyleydim prilam içsem bile kusardım sonra sonra gecıyor hafifliyor inan yesil elma bana ıyı gelıyordu tüket istersen
Songulkls27 Deletedmom137 tüketiyorum canım yeşil elma erik sabah akşam yiyorum. İnşallah dediğin gibi geçer bir an önce 🤗