Minikkusum_ İşte yıkadıgınız için ilaçlar bile etki edememiş, siz bu dediklerimi yapın fitille kremi de kullanın inanın geçer. Ama içini yıkamayın kesinlikle sürekli dengesini bozacagınız için iyileşmez :( Hava almasına da dikkat edin dar şeyler giymeyin. Sirkeli su olayına da inanmayın derim, doktorum öyle saçmalık mı olur o iç kısmı hiç bir şekilde yıkama demişti.