Minikkusum_ Ben sürekli bu durumu yaşıyordum fazla temizlediğim için oluyormuş. Biraz detaya gireceğim ama iç dudakların içinde kalan kısım var ya hani hep nemli olur, oraya asla dokunmayın yıkamayın. Dış kısımları saf suyla temizleyip kurutun tamamdır. Hep kuru olması gerekiyor bu arada, pamuklu iç çamaşırı giyin. Eğer doktor fitil verdiyse kullanın. Ben ne zaman fazla temizlemeyi bıraktıysam o zaman iyileştim, oranın dengesini bozmamak gerekiyor 🤷🏼♀️ Akıntı oluyor diye günlük ped falan kullanıyorsanız da acilen bırakın en büyük düşman pedler. Bol kıyafetler giymeniz lazım hava alması için. Bunları yapmazsanız kullandığınız hiç bi ilaç işe yaramaz.