Karagozz dışım kırıktı tabi ici gittikçe oyuldu 3.trimesterde olduğum için de malûm dış agrilarim arttı.ama bu dönemde dişçiye gidilemiyo diye biliyrm kendimce biseyleryapmaya calisiyrm umarım çok kötü olmam.col teşekkür ederim yinede cevap vermişsin canm😊🙏