Kızlar Bisey danışıcam size. Ben avent biberon aldim ama 1+ aylık sonrası için ve 250ml galiba yanlış hatırlamıyosam. Şimdi ilk doğduğu zaman diyelim sutum yok o biberonu kullanıp yenidoğan başlığı taksam olur mu ? çok mu kaba büyük olur yenidogan icin