Kaansinem Kızlar bu neden olabilir acaba az önce hapsirdim hafif bi ağrı acı hissettim karnimin sag tarafım da bi de kasiklarima sanki iğne batıyo gibi oluyor normal mi sizce
Hgfen Kaansinem rahim büyüyor canım o bıçak batması gibi ağrı yapar..kanama olmadığı taktirde hamileliğin ilk dönemlerinde ağrı normaldir çok şiddetli olmadıkça..
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Kaansinem ikimiz de ayniymisiz benim de 10+4 😊 bazen bana da oluyor artik hapsururken karnima bastiriyorum o zaman agri olmuyor. Ara sira yatakta donerken de agri giriyor sonra geciyor. Normal bunlar canim rahim buyudugu icin hepsi
Kaansinem Dilannnn evet canim bazen çok keskin bi ağrı oluyo karnımda geciyo hemen rahim büyüyo acaba ondan mi
Kaansinem Hgfen bazen çok keskin bi ağrı giriyo hemen geciyo sürekli şiddetli bi agrım yok canim normal o zaman degilmi
Kaansinem SenHepMercimekOlarakKalacaksin evet canim ikimizde aynıyı 😊🤗 hani bitek bende var sandim korktum meğerse normal mis hapşırmaya korkuyorum artık ☺
Hgfen Kaansinem normal canım korkma bende 14 haftalığım ne ağrılar yaşadım 🙄 hep panik oldum ama kanama olmadığı sürece Allah korusun bir şey olmuyor bebeğe
Bhrmsv Kaansinem normal canım kanaman lekelenmen yoksa benimde vardı 18.haftaya girdim hala agrıo ara ara bebişe yer açılıyormuş içerde 😇
Dilannnn Ben 12+6 karnım bazen o kadar ağrıyor ki sanki adet olacakmışm gibi ama kime diyom normaldir diyorlar o yüzden çok korkmuyorum bu agrilardan artik
Kaansinem Dilannnn hani kayinvalidem de korkma kızım normal o ağrılar dedi ama çok şiddetli olursa şöyle dedi çok şiddetli olmadığı için çok korkmadım bende ama yine tedirgin oluyo insan canim
sercen Dilannnn cnm bende 11+2 haftalığım iki gündür benimde agrim var ayağa kalkmak bile istemiyorum agriyo çünkü ama oyle cokkk ağrı değil bencede normal ya