Buselensi Minikkusum_ ay valla sürekli gitmeyin diye erteliyorum doktoru şeker yüklemesine gidicem 24 unde o zama sorarım diyorum ama işte insanın aklına takılıyo
Minikkusum_ Buselensi bende o haftalarda endişe ediyordum merak etme düzelir bi kaç hafta daha geçsin ☺☺
Buselensi Pinarmelike bana da 19. Havadayken 20 haftayı geçsin hissedersin demişti özel deki doktor o zamandan beri bekliyorum bende kımıl kımıl olacak diye ama arada minik minik vuruyo 😂😂
Buselensi mina_mom valla bende hiç çaktırmadım arada hala dinliyo kimildamiyo diyorum dinliyo tamam tamam kimildiyo sorun yok ben duydum şu sesini diyo 😂
Buselensi Syh42 aynen öyle sessiz ce bekliyorum minik bişey hissederim duymam diye 😂😂 ay annelik çok zor valla
Buselensi mina_mom aminn şu günler geçip de çocuklarımızı sağ sağlim kucağınıza alıp inşallah hayırlısıyla büyültürüz tek temennim bu bu aralar 🙏🙏❤
Buselensi Ozqe_tolqa ay napayim belki kımıldar uyanırım diye çünkü geçen eşim severken bi vurdu ilk defa o kadar hissettim çok hoş bi duyguydu 😂😂
Miniksusam93mr mina_mom gecen gün bi yerde okudum hangi progrmdi unuttm ama sey yazıyodu .eşiniz karniniza kulağını koydugunda kalp atimini ve hareketlerni duyabilir yazıyordu. Ben de dinlettm ses geliyo ddi de tam bilmyrm yani😂😂😍😍😍😍🥰 ben 24um
Buselensi Miniksusam93mr valla bana da doktor bu haftalarda stetoskop muydu doktorların kalbimizi dinlediği şey onla duyulmaya baslaniyo demişti
Ozqe_tolqa Buselensi evet cidden çok.guzel bir şey ya rabbim herkese nasip etsin sağlıcakla alalım bebislerimizi kucağımiza 🙏🏻😊
Miniksusam93mr mina_mom cok arastrnca can skliyo uzulurdm aglrdm ya ama zamanla ses veriyo minikler strese girme 🤗🤗
Merdgn Buselensi 24. Haftaya kadar bekleyebilirsin canım endişelenme stres yaptıkça hiç hareket etmeyecek gibi oluyor.
mina_mom Zlhb nabız ölçerim yok ama söyle de düşünüyorum mesela benim carpintim oluyo yane kalbim çok hızlı hızlı atiyo eşimin dediği ise derim ve böyel ardarda minik tik tiklar diyo bilemedim ki 😊 tam nerde duruyorsa oraya koydum kulagini oyle söyledi😍🤰