Ya kızlar 22+3 haftalık olduk herkez çok hareketli falan diyo bu haftalarda ama benim kız çok az hareket ediyo geceleri bi iki tekme falan bazen uzun süre hareket etmiyo şuan yine aynı doktorada gidemiyorum neden böyle ilk gebeligim böyle bişey yasayan varmı?? Korkmalimiyim. 2 li 3lu testinde ve detaylı ultrasonda normal cıktı herşeyi bişey yok dediler.