Ozemmerdn ben de kullandım benim o kanamam önce seninki gibi pembe oldu sonra kahverengiye döndü bikac güne düzeldi ama bı hafta sonra tekrar oldu ama bu kez kan boşaldı resmen bi küçük bardak kadar sonra banada iğne verdi o kahverengilik bir ay sürdü ve doktorda o korkulacak bişey digil diuodu rengi kahverengiyse korkma aktif kanama digilmis kanayip bitmiş içindeki kalan boş kanmış ama sen doktora gitmediysen ayaklarının altını yastık köy yat dinlen hiç bişey yapma