Ozemmerdn aynı şey bendede var canım bende 5+6 yım çok ayakta kaldığımda en ufak bi iş yaptığımda hem kahverengi hem pembe renkli akıntı gibi kanama geliyor doktor düşük tehlikesi var dedi progestan ve 1 tane iğne vermişti sabah akşam progestan kullanıyorum ayağımın altına yastık koyarak sürekli yatıyorum o zaman geçiyor Rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın