feldspar banada 200den fazlası fazla geliyo şahsen çünkü bunu devlet hastanesi de yapabiliyo ben sadece zaman olarak çok ileriye attıkları için ve organları incelendiği için 10dkda hadi tamam deyip gndermesinler diye özele gittim sağlık durumu olarak herşeyine de baktılar gerçekten 145lira verdim gereken hizmeti aldım fazlası olmadı tabi işte resmini alamadım yüzünü göremedim mesela 😊