Fatmayusuf çokk çokkk memnun kaldım doktor mükemmel. 325 tl verdik ama Atatürk hastanesinde de bakıyor kendisi. Biz geç kaldığımız için özele gitmek zorunda kaldık. Eğer vaktiniz varsa Atatürk hastanesi kadın Doğuma gidip ayrıntılı ultrason için geldiğinizi söyleyin Ali beyden randevu alabilirsiniz. Ama 2 3 hafta gün atıyorlar.. Onun dışında öZel Keçiören hastanesinde de yapılmış cihaz 80 liraya yapılıyormuş ayrıntılı ultrason bilginize