Yeni_anne_ Urul_yildiz Sonradan okudum canim tum yazılanları sende yokmuş zaten boşa panik olmussun😂 Benim gibi kafaya takmaya konu arıyorsun galiba😂
Sema-nur Hamileliğin kaçıncı haftasında iğne vuruluyor benim eşimle aramızda uyuşmazlık var ben 0 rh negatif eşim 0 rh pozitif şuan 6 haftalık hamileyim inşallah unutmam doktora söylemeye uyuşmazlık olduğunu 🤦♀️
Bus_ak18 Sema-nur ilk doktora gittiğinde söylemen lazımdı uyuşmazlık var die söylemediysende bidaki randevunda mutlaka söyle test yapacak ve teste göre doktorun hareket eder cnm
Deletedmom133 Urul_yildiz hem dogum sonrası hem 28 haftada kizim benimle aynı guruptan olmadigi icin 2 kez oldum ben