Aydeniz09 ben senin haftalarında çok nadir hissediyordum yeni yeni güçleniyorlar çünkü şimdi 27+4 günlüğüz Birgün çok şiddetliyse diğer gün yavaş oluyor yeterki hareketi olsun bazen anneden de kaynaklanıyormuş yorgun ve açsa bebekte halsiz kalıyormuş dinlenmeye bak soluna yat ben hissedemediğimde hemen soluma yatar beklerdim hareketini biz sakin durunca onlar hareket etmeye başlıyor çünkü 🐣💙