Aydeniz09 o haftalarda normal canım düzensiz oluyor çünkü ben 25. Haftada da 3-4 gün hissetmedim hissettiklerimde çok derinden ve azdı ertesi gün dayanamayıp gitmiştim herşey çok şükür yolundaydı stres yapma hiç🙏🏻 Bugün 28 olduk tam mesela bende az hissettim bugün, normalde gerilir toplanırdı vs bugün hiçbirini yapmadı dua edip içimi ferah tutmamaya çalışıyorum duruma göre doktorumu bilgilendireceğim 🙏🏻 Ama dediğim gibi o haftalarda çok normal birde kendini yorduysan oda etkenmiş mesela🤷🏻♀️