Mekamu zaten progestran tum hamileler kullana biliyor gitse bile doktor zaten onu yazacak ben muaineyle hamile kaldigim icin kanama falan olmasin diye arastirdim farkli farkli doktorlara gitdim hepisi progestran fitil verdi o yuzden bi doktora sorun yinede dedim ama yani onun zarari yok biliyorum orda caresizce kan kaybettigine bebegi kaybetmesin diye onerdim ama yine bi doktor bakmiyor diyor yani