Feslegen28
Merhabalar benden de 2 hafta boyunca kan gelmıstı.Suan 8 haftalıgım.İlk 1 hafta hergün 100 mglık progestan iğnesini vuruldum.Bu bebeği koruma amaçlı.Sonrasında korumayı devam ettırmek ıcın cunku hala cok kucuk fitile gectim yine progestanın.Bu sürede ayagının altına yastık koy sureklı yat sadece tuvalete kalk.Bol su iç.Kendını hıc yorma eğilma kalkma bıle ben pıjamamı bıle eşime gıydırıyordum.Zaten 3 4 aylık olsun buyıcek ve anneler rahatlıycaz.Kendınızı üzmeyın kahverengıyse eskı kan kendını temızlıyordur.Ki ben kan kırmızısıydı yer yer kanama alanım vardı.Eğer kırmızıya dönerse endişelenın ama yıne korkmayın dınlenmeye devam etmek tek yapmanız gereken.Sizden parca düşmedıkce,cok siddetlı kasık agırınız olmadıkca korkmayın .bende kasık agrısı hep oluyordu endıselenıyordum ama aşırı degıldı,siz benım gıbı yapmayın.İlaçları alabılseniz süper olur.Onlar bebek için.Alamazsanızda diğer dedklerimi mutlaka uygulayın.Birde cok dua okuyun meryem suresi ozellıle,Allahtan isteyın.O sizi duyar.Bebişinize sağlık ve uzun ömür diliyorum,tüm bebişlere 🤲🏼🤲🏼🤲🏼