Zlhb sanırım hepimiz aynıyız bu konuda 😏 bende öyleyim bazen iştahım geliyor yiyorum bazen hiç yiyemiyorum bende cevizden aşırı soğudum yemiyorum doktor da ye demişti insan üzülüyo bebiş için inşallah yiyebilirim🐣 maşallah senin az kalmış son aylarda kilo alır bebekler derler ne bulursan ye faydadır 😍