Tsknaltunts 17+5, dört buçuk aylık oluyorum sanırım ben de. Ben de gnde iki ana öğün yiyorum canım, kahvaltım benim de geç senin gibi. Ama onlar dışında ara öğünüm çok fazla, badem, hurma, incir, ceviz, meyve bol bol tüketiyorum. Mutlaka bi pasta börek canım çekiyor, kendim yapıp onlardan yiyorum. Sebze zamanı daha gelmediği için bu sıralar bakliyat, et ve balık tüketiyoruz. Bulgur pilavı yapıp yapıp yiyorum mesela, bebeğin zihinsel gelişimi için faydalı. Evdeki bakliyat ve meyveyle zaten sağlıklı bi öğün çıkıyor. Ha bi de yeşillik, bolca tüketmeye çalış. Onun dışında emin ol herkes aşağı yukarı senin gibi😌☺️