Yesmckmk benden de 24. Haftamdan beri kan su karışık birsy geliyordu. Doktorum a danıştım dokunma dedi. Şuan 30+4 deyiz. Sarıya döndü hafiften . Nette okumuştum sıkınca erken doğumu tetikliyor diyordu.
Sıkmayın kaşınınca da losyon falan sürün rahatlatıyor.