Yesmckmk Kızlar 18+2 haftalık hamileyim göğüslerim de aşırı acı sızı olduğu için lansınohun göğüs ucu kremini kullanıyorum biraz önce bi sızı gibi acı olunca göğsümü sıktım Bi sıvı geldi bu haftalarda normal galiba yaşayan var mı?
AtaMommy Yesmckmk böyle hafif sarımsı renksiz ise normal canm bende 16. haftamda gelmişti 23 oldum tişörtümü ıslatıyor artık hiç sıkma oynama
BahaarS Yesmckmk bende de gelmişti sakın sıkma bi daha canım, Doktorum bana ilk sütün de olabilir dedi sakın merak edip bir daha sıkma dedi😊
Yesmckmk AtaMommy evet aynen o renkte canım birden acıyla kaşımak yerine sıkınca farkettim geldiğini Ama tişörtümü ıslatacak derecede gelmedi
Buse80 Canım hamilelikte göğüsten sıvı gelebileceginin normal olduğunu duymuştum kimi gebede oluyor kimisinde olmuyor bende olmadı mesela ama sıkmak iyi degil diyorlar birdaha sıkma bence
Yesmckmk Buse80 çok farklı bi sızı oldu birden kaşımak yerine sıktım o sıra farkettim bende 🙈 valla çok şaşırdım olması normal mi herkeste olmalı mı araştırdım biraz sanırım göğüs süt hazırlığı yapıyormus
AtaMommy Buse80 sanmıyorum canım bu tamamen kanallarla alakalı bence belki seninkinin açılması için bebişin emmesi gerekiyordur sürekli ☺️ burada çok okuyorum 30. haftasında bile gelmeyenler var
tugce0606 Buse80 aynen ya bende internetten falan hep 16.haftadan itibaren göğüsten sıvı gelir diye okudun çevremden de duyardım 20.haftadayim kupkuru göğüsüm sıvı falan yok acaba ben mi anormalim diye bende düşünüyordum
Yesmckmk Buse80 valla bende bu acıyla devam ederse nasıl emzircem diye düşünüyorum gerci krem rahatlattı biraz yine