Mom46 Kdzeregli ben özele gidiyorum benm doktorum 32. Haftmada başlatmıştı şuan 34 üm pazartesi tekrar bağlanacak
Nazanesila Abgkrgz41 anladım canım teşekkür ederm benm bulunduğum ilde özel hastane sadece bir tane ver oda medical o yuzden kesin onlarda ek ücret alır cnku qiris ücreti bile baska şehirlere qore yuksek sırf tek özel hastane mecbr qdecez die
ozlem_1990 Kdzeregli doktorum 35. Haftada bir dedi bir sikayetin yoksa. Devamlı girmek gerekiyor haftada 1 gün. 35 . Haftadan sonra aslında. Ama malum corona var.