Kdzeregli Kızlar 30+3 üm 32. Haftamda kontrole gidicem inşallah merak ettiğim nstye gidince bağlarlar mı kaçıncı haftada başlıyor
sukranaslier Kdzeregli doktorun risk görmezse istemiyor ben 38 haftalığım hala girmedim pazartesi sezeryan olacağım