Rafet-0810-16 annee27 evet elektirikli manuel kullandim ilk basta ama hic sütüm gelmedi elektiriklide bebek emme programida var o yuzden cok rahat ettim
Rafet-0810-16 annee27 https://www.gittigidiyor.com/emzirme/gogus-pompasi/kraft-2231ma-pure_spp_35764?id=545539282&utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402875192121&utm_term=88774719347&ga_prodid=545539282&ga_merchantid=204145159&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAjw1cX0BRBmEiwAy9tKHsdr2_mALNV6bUHhFpgXvksMTgGzWkI3UvyO3GlUtExbwj_tbmgYKxoC1v8QAvD_BwE Civilden almistim 150 tlydi 3 yil once 😍
annee27 Rafet-0810-16 cnm benm teyzem kendininkini hediye etti ama silikonunu degistrmem gerek bunun parcasini nerden tedarik edebilirim. Goguse gelen kisimdaki o genis slikonu
annee27 Rafet-0810-16 internet siternde hepsini buldm kraft yok ebebekte bulamadim eczanelere göz attm yine yok ya malsf kraftin kendi magazasna gidecegm ama cok uzak bakalm ins. Buluruz
Rafet-0810-16 annee27 instagramdan bilgi aldim ariyim dedim ama galiba calismiyolar ordan temin edebilirsiniz dedi kendi magazasi uzaksa 0212 696 9541 / 42 bu numara teknik servisle gorusulmesi gerekiyomus😊
Billge Elektroniklerden hiç memnun kalmadım en iyisi manuel olanları . Diğerlerinin kuvveti bile yok gibi . Mochi diye Instagram’da manuel bı marka var . Herkes çok memnun ondan alacağım bu sefer
Spring İkisi de aynı sekmentte bence ben lansinoh tekli aldım memnun kalacağımı düşünüyorum çekimi iyi denedim
Kiwi12 CananAkdag bende mochi almak istiyorum videolarini falan izledim daha mantıklı hem fiyat olarak da daha uygun