Rafet-0810-16 BusraK45 ben kraft kullandim oglum icin eger lazim olursa bu bebegimdede kullanicam ve cok memnun kaldim tavsiye ederim ve benim sut sagma makinem 5 anneye de yaradi 😍😍
CananAkdag BusraK45 bence mochi kesinlikle lansiloh da philips avent falan kesinlikle işe yaramıyor sattlerce elinle sıkarak pompalama yapıyorsun sadece mochi işe yaradı bizde bi araştır derim yengem kullandı
sukranaslier BusraK45 bende baby plus aldım e bebeğin markası piyasaya göre en uygun oydu indirime girmişti yeni aldım yorumlarıda çok iyi inşallah memnun kalırım
Svde CananAkdag meraba bende rastladım değişik bişey. Yorumlar güzel ama emin olamadım. Siz memnun kaldınız mı?
Kiwi12 CananAkdag bende mochi almak istiyorum videolarini falan izledim daha mantıklı hem fiyat olarak da daha uygun
Gozde06 BusraK45 lansinoh ikili elektrik olandan aldım kullanmadığım İçin bilmiyorum nasıl inşallah memnun kalırım herkes onu tavsiye etti
busraburcak BusraK45 canım ben Philips avent aldım mochi alacaktım ama sütün kesin geliyorsa mochi süt çekip sağıyor eğer sütün direk gelmezse bi işe yaramıyor yakın bir arkadaşım kullandı ve asla memnun değil avent almasam mamajoo alırdım çok memnuniyet var bilgin olsun
Rafet-0810-16 annee27 evet elektirikli manuel kullandim ilk basta ama hic sütüm gelmedi elektiriklide bebek emme programida var o yuzden cok rahat ettim
Rafet-0810-16 annee27 https://www.gittigidiyor.com/emzirme/gogus-pompasi/kraft-2231ma-pure_spp_35764?id=545539282&utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402875192121&utm_term=88774719347&ga_prodid=545539282&ga_merchantid=204145159&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAjw1cX0BRBmEiwAy9tKHsdr2_mALNV6bUHhFpgXvksMTgGzWkI3UvyO3GlUtExbwj_tbmgYKxoC1v8QAvD_BwE Civilden almistim 150 tlydi 3 yil once 😍
CananAkdag Svde evet canım eller serbest orda asılı kalıyor k3ndi kendine sağım yapıyor manurl olmasına rağmen elektieikli gibi. Elektirikli bişey alacaksan bilemem onu kullanmadık canım. Bende şimdi 31. Haftamdayım trendyoldan sipariş verdik bana da bitane
Svde CananAkdag yok ben elektrikli kullandım önceden ama mochi daha mantıklı geldi. Bu sefer ondan alıcam şuan başlardayım