mlsmrtgll RanaaT çoktan olması gerekiyordu bence durum gerçekten çok kritik . Rabbim herkesin yardımcısı olsun 🙏🏻
Neslihanunel MinikTavsanim canım iyi oldu diyorsun da 1 aydır alınan tedbir boşuna gitti sanıyor musun ki bu saatten sonra her şey güzel olacak? Olmayacak vaka artacak
brcaky bence haftasonu dışarı çıkmasın diye kimse yasak geldi biraz daha uzatmaları lazım en azından 1 hafta daha
ZhraB brcaky agzın hayır ac dogum yapacm anam gile geldm son deva görmek icn oda burda esir kaldı kocamın evine gideym de sonra yasak gelsn yoksa burda dogum yapacm 😂😂
asyaa15 RanaaT 31 büyük illerde . 2 gün degil en az 2 hafta gelmesi lazım. Bunada şükür. İnşallah birazdaha önü kesilir 😶
Tontinimontin Yaa ne saçma bu saatte mi açıklama yapılır, yarın ikili tarama vardı napcam doktora yazdım😥
Ebruozcann Tontinimontin ben hastanemi aradım direk eğer haber vermezsek size gelebilirsiniz dedi ama aksi bir durum olursa doktor gelmezse arayıp bilgi veririz dediler
Gamzeduru Tontinimontin benimde kontrolüm vardı bende onu dusunuyorum ya bi yoku olmalı doktora gitmenin
Busbusss Tontinimontin benim doğumuma gününde gelirse 6 gün kaldı bu virüs ortaya çıktığından beri kontrole bile gitmedim normalde her hafta gitmem gerekiyordu ama en son martın 7nde gittim korkmayın hatta gitmeyin de önceki kadınlarımız doktor mu görmüş biraz sabredin en tehlikeli durumda olanlar bizleriz onlar Allah’ın emanetleri sabi bebekler bir şey olmaz Allah’ın izniyle 🙏
Anrebasum RanaaT siz soyleyince baktim hic bir yer haberini de vermiyor ne kadar duyarsiz bu tv kanallari yahu😐 Belki kademe kademe arttirirlar ; her yer yiginla insan dolu çünku dışarda . Rabbim korusun insallah haftasonu acil bir saglik problemimiz olmaz😞
meliccccc RanaaT yarin hastane muayenem vardi bebegim dusuyomu benimlemi onu ogrencektik😥😭😭😭😭cook uzulduum suan agliyorum😭😭
Dlktpl meliccccc cnm hastane acıl durumda bence esneklık olur uzulme bnmde ılaclarım kaldı eczaneden almam lazm bakalım ne acıklama gelcek
DamlaNur29 meliccccc ya canım bende gidicektim olamaz böle bişey yaa of nasıl bişey acaba polisten izin alıp gidemezmiyiz
sinber meliccccc hemen tıp merkezine git canım gece 00 da başlayacak yasak en yakın yere git aklında kalıp stres olmaktan iyidir rabbim sana bağışlasın inşallah hayırlısıyla
Mhulya011 RanaaT harika oldu yoksa herkes başına buyruk geziyor bemce 2 ay hafta sonları decam etmeli ve umarım böyle azalır bu hastalık 🤲