Bmmde 36+2 perşembe günü gttim.nts ye girdim haftaya gel dedi ama.gtmem 38 haftayı beklerim galiBa su an bir sıkıntım yok hani şu kana. Olursa gel dedi nts içinde gtmem sanırım 38 inci haftayı beklerim zaten 39 dan önce nadir iyiler mecbur sezeryan olcam ilk doğumum sezeryandi