selin4141 Oznur25 Canım 12.haftamda 2li test yaptırdım kız dediler fakat 16. Haftamda bebişim cinsiyetini gösterdi nasip olursa oğlum geliyor 💜😇🙏
Tcnn Rabiakk banada 20.haftadan sonra dediler bebeğin karnında oynamasını hisset dediler 21.haftada olabilirmiş
Bebegim2019 Rabiakk 18. Haftanı bitir gel tetonoz aşısı vuracağız demişti bizim ebe önce doktor kontrolüne gidebilirsem ordan aşıya gideceğim bende inşallah 17+4 olduk bizde.