Kiwi12 Mrcktl yaptırdın sonucu daha yeni gosterebildim ama iyi bı sıkıntı yok dedi doktor. Ama omurilik testi yaptı bunuda bı görmem gerek dedi
Mrcktl Kiwi12 bende yaptım canım gayet iyi dedi ama hiç omirilik testi demedi sadece 20.haftada detaylıya gel dedi doktor
Sumeyyeture 1Vera_ bende baktım gerçekten çok iyi fiyatlar ama 17 haftadayım daha erken diye düşünüyorum bi yanım al diyo bi yanım alma diyo 🤔 sizce napmalıyım
1Vera_ Sumeyyeture ben de aynı şekilde düşündüm çok bir cesaret aldım ama size al veya alma diyemem 🤷♂️ 16 haftadayım ben de
Kiwi12 Mrcktl bende ilkkez duydum bunu normal de devlete gidiyordum devlet vakalara dolu olunca gelme dediler bende özele gitmek zorunda kaldım ilkez yaptırdım korktum da biraz ilk çocuğumda böyle şey yaptirmamistim
Yakamoz__gul Gzduru doktora gidemedik eşimin işleri yoğun haftaya kaldı. İnşallah gösterir. 12. Haftada da sormadım doktora baya hareketliydi ayaklarını kiviriyodu. Sizin belli mi
Bebegim2019 Dsg ikili testte erkeğe benziyor dedi fakat net değildi tabi 🙂 önümüzdeki hafta gitmeye calisicam 3lu tarama ve tetenoz aşısı geldi malum inşallah gidebilirim 🙂
Rabiakk Bebegim2019 tetonoz kaçıncı haftada dendi size 19 + 4 üm ben de 20 yi bekliyorum o yüzden sordum
Tcnn Rabiakk banada 20.haftadan sonra dediler bebeğin karnında oynamasını hisset dediler 21.haftada olabilirmiş
Bebegim2019 Rabiakk 18. Haftanı bitir gel tetonoz aşısı vuracağız demişti bizim ebe önce doktor kontrolüne gidebilirsem ordan aşıya gideceğim bende inşallah 17+4 olduk bizde.
selin4141 Oznur25 Canım 12.haftamda 2li test yaptırdım kız dediler fakat 16. Haftamda bebişim cinsiyetini gösterdi nasip olursa oğlum geliyor 💜😇🙏
Oznur25 Pelin123 merhaba cinsiyetiniz bellimi virüsten dolayı gidemedim hastaneye çok merak ediyorum 🥰