Sabihay GrkemGeyik inşallah canım 💞💞 artık son dönemeçteyiz hepimiz. Sıkıntı olmadan gelirler inşallah 😍
Tansu36 Handemehmet bende yaptırdım canım 2 gün önce eldiven jel ben çok kastim onda bile d normal doğum yapabilirsin ama korkma dedi bundan korkarsan doğum olmaz dedi kendini motivasyon et diye kendini kasma herkesin catisi farklı
Handemehmet Tansu36 evet benimki de catı muayenesini uaptıramayanlara sezeryan yapıyoruz dedi elini bile değdiremiyosa dogramaz dedi inşallah öyle olmaz cok panik biri dğeilimdir ama
Sabihay Handemehmet kendini kasmayınca kolay geçiyor diyor herkes. Zaten 10 15 sn falan sürüyormuş. Bu inkarı düşünerek kolay geçeceğine inanmak istiyorum🙂