Arkadaşlar ne durumdasınız🙂 ben yarın çatı muayenesi olacağım onun gerginliği sardı henüz sancım açılmam yoktu. Geçen hafta bebeğim 3800 dü sizce 4 olmuş mudur🤦♀️😂 Artık rüyalarım tamamen oğlumu kucaklama yönünde🤹♀️ Allah hepimize kavuşmayı nasip etsin 🙏