Karaaslan11 Bende geçen haftalarda sucuğu iyice kızartıp yumurta kırıp yemiştim çok canım istemişti😑 çok teşekkür ediyorum kızlar ❤️❤️
Elifdoan Manyakcadl 39da doğsun diye bakmaya başlar anneler 40falanmi yazacakti ki acaba 45 normal üstü bir hafta 🙄🙄
Bbsraa Karaaslan11 sucuk yiyorum çok pişirip. Sosis de yedim de ilk aylarda yemiyordum. Iyi Pisirildigi surece sorun yok.
Canselugr Karaaslan11 ben sosısı istiyorum ama onun yerine sucuk az Bı sekılfe yiyorum tedbirli olmaya calısıyptum