Nuriiiiii Karaaslan11 hayır canm , toksoplazma mikrobu oluyor genellikle çiğ tüketildiği zaman, iyice pişirmen gerekiyor
Tugbacolak Karaaslan11 bende sucuk tuketıyorum 45. Haftamdayım bır sıkntı yasamadım hergn yumurta tuketıyorm ve sade ıcım almıyor sucuklu yapıyorum o yuzden bırsylerı zararlı dıyerek sıfıra cekmek cok mantıklı gelmıyor bana her yıyecek ıcıng everlı degıl tabı kola gbı asıtlı seylerı kesınlıkle tuketmıyorum ama ne bılıym sucukdu kızartmaydı onlrıda yemeyın dıyolarda bı zararını gormedım ben
ElifOncul Ben salam sosis falan değil de sadece çok iyi pişirip sucuk yiyorum:/ bi ona dayanamıorum, doktorum da güvendiğin markadan alıp iyice pişirerek yiyebilirsin dedi.
hande_k Aslında hiçbirini yememek lazım. Toksoplazmaya bağışıklığın var mı bilmiyorum. Bağışıklığın varsa şanslısın. Salam çiğ olduğu için yememeni öneririm. Benim de canım çok istediğinde sucuğu iyice pişirerek tadımlık yiyorum.
ElifOncul Deletedmom138 ben de onun daha doğru ve güvenilir olduğunu düşünmüştüm. Ama aksine pastorize edilmediği için daha riskliymiş doktorum öyle söyledi. guvenilir bir markabin %100 dana olan sucugunu tuket dedi-pastorizasyon onemli-
bilaloguzunannesi Karaaslan11 sucuk iyice pisiyorum salamı 31+3 günlük hamileyim 2 tane yemisimdir eşim izin vermiyor
mmylmz Karaaslan11 salam kesinlikle yemiyorum herek yok işlenmiş gıda. sucugu kendımız yapıyoruz o yuzden yiyorum arada. sosis falan hıc faydası yok ınsanın canı neden çeker onuda bılmem yanı
Deletedmom138 ElifOncul pastörize olarak geliyor kuzum zaten tamamen strezilize yani, niğdede ve afyonda yaptırtıyoruz
Nergiiscelik Ben 32.haftaya kadar yemedim ama iyice canım çekmeye basladı güvendiğimiz yerden aldığımız sucuğu iyice pişirerek yedim valla herşeyi araştırarak yemekten sıkılmıştım:)