Her doktor farklı birşey söylüyor hepsinin bakış açısı cok farklı bu durumda ama doktorumdan sanırım yeterli desteği göremedim gibi geldi bana ne derlerse mecburen dinliyoruz ama işte karamsarlığa neden oluyo bazen sanırım en doğrusu gidişata göre hareket etmek olucak herkes için durum farklı gelişiyor belliki😌 rabbim hakkımıZda hayırlı olanı nasip etsin inşAllah hepimize sağlıkla❤️🤲🏼